I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 26, 2011

haaaluuu u allllssssssss.....huhuhu...

sbnaqnya x taw nk tulis pa....actully dah lma x tulis kat sni...al-maklum larr cbuk nk isi upu...cek nk masuk u da..inyallah...seriusly 2 -3 ari nie cek dok rasa sdey ja...x taw ar..cek rsa cma terbiaq cek keseorngan..sumpah cek bosan cm nie...cam nie lar snang kta cek x puas aty ngn prngai BF cek nie...cek x taw lar klu cek da wat salh kat dy ka pa..tp serius dy dah brubah...sedey gla...klu dy nak aku phm dy abz cpa plak nk phm aku... mula2 dy kata:
  1. x ska nk mcj : yes klu ni aku bleyh trima la,g pn klu x mcj x mati pn kan...bleyh kol g pn dlu kmi masing2 cbuk dok bljaq gpn ok asrama ari2 bleyh jmpa,,,so aku x ksah lar x mcj pn...
  2. mula ja cti dy kna start keja dah...N cek pn bleyh fhm yg nie..sb ayh dy kurang chat so dy sbgai ank sulung N ank laki msty lar dy yg nk kna ambik tggjwab nie ka...
tp yg aku x bleyh nk fhm cbuk cgt ka dy smpy x dak waktu smnit pn nk kol aku...trlalu cbuk akh anda muhammad hafiz...klu pn pnt kna bgn awai n keja kol lar cek sat ja..2 pn cek dah lga dah...xyah ckp lma ckp helo kat cek pn dah ok....N klu cbuk sgt bleyh plak dok main game smpai berjam2..xkan x bley bg aku smnit..dy kna ingat dy bkn kawan ngn ank patung...dy kwan dgn mnda hidup,bernyawa,,da persaan...so x kan aku sbagai Gf dy xkan nk wat bodo ja klu dy mcj pn x ,kol pn x...mybe x slah dy jgk knpa aku yg x kol dy kan???? klu aku x cbuk...YES aku mmg kol dy,,,tp bla kau kol pn ckap halai balai ja xsbb klut dgn game spa x skit aty der...bek aku ckp ngn dinding blik aku ja...bla kau kta tlg lar bg prhatian sat dgn pa yg aku nk ckp wlaupn mnda 2 x pnting...just a mnute...x kan x bleyh...
klu aku dah x pnting lg dlam hdup dy,, bley ja mnx pts muhammad hafiz...aku redha ja,,,klu dah org x ska x kn nk paksa plak...
mood:sdey...:(


No comments:

Post a Comment