I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 21, 2011

fren 4 EVER...

salam BEZTIES..
aku gla rindu ampa suma...bla nk jmpa aku..
sejak suma dah smbung bljaq nie kan masing2 cbuk..
nk hangout skali pn dah susah...
masin2 dah da mmberr baru...termasuk lah aku...baru mcam nar pn mmber2 aku..ampa aku x pnah lpa...sesaat pn x pnah....klu nk ikut kta da knal dakat 4 tahunn....byk suka duka kta harungi sma2,,,,kta dah byk kongsi rahsia...antara aku ngn ampa mmg x dak rahsia suma aku cya..walaupun kdang3 jd sedikit salah faham tnpa sedar salah faham 2 lar yg mrapatkan kta...klu bleyh aku x mou persahanatan kta berakhir...smpai aku dah da cucu nnty pn aku still nk kwan ngan ampa suma...huuuhuhuhu,,,,,,perknalan yg bermula dgn hnya 1 syuman...klu aku nk cta detik perkenlan kta alamtnya aku x tidoq lar mlm nie...huhuhhu....syila,neha,syera,uena,ct,angah.aini.esha,ampa suma da bez...gla bez....


 ni fly time spm plak 2
knon nya tension x leyh jwab addmath...


 nie time hiking kat mna ntah lpa plak aku...
hiking pnya klar byk kli tp aku x krus pn!!!!!
huhuhhuhu

 ari sukan kat tarp...
warna warni...

 nie klu x slap lpas merentas desa...


syila...aku cyunk gla ang..
10q coz jd pndengar setia aku...suma masalah aku ang snggup dgr..
smpai ka ari ambik result pn aku mnagis ang still da nagn aku. 
10q k...
 syera ngn syila yg sememang nya terkenal dgn
KEGEDIKAN..
oleh itu aku rindu kan sgt kegedika mereka berdua ni..

 neha,,
dah lma aku nk ckp nie...
10Q coz jd pnasihat terbek aku..
sudi nk dgr msalah aku time aku da msalah dlu n sekrang
aku cyng ang...

 ct..mmber aku yg pling mletup..
comri n sweet..

 opie n ct..
time prep x x prep..
ish3,,,

 aku esha ngan syera...

 aku ngan esha yg comei..
time ni kat pulau jerejak..

 ni plak kat umah syila kot..
time nduri abg dy kawin..
tp mlalangnya...
aku xdak sbb terpaksa mnghadiri
PLKN..

 ct yng comei,,,
syila yng mletup..

 nie dah bkan kat tarp..
tp tamn rimba..
klu x slap ni lar las kmi hangout rmai2  pn thun lpas...

 neha cyunk...

 aini kat mcd ngan ct bru blik dari
JOM HEBOH..

 time nie orang dok klut cta sal antu tp uena sorang ja dan nk posing..

 aweq spa nie???comei nya mkan???
aku anggap ang mcm adik aku yg amt2 lah matang..
huhuhu
 kat jom heboh

 angah

nie time lpas ambik result...
muka suma epy ja sbb result kami gila GEMPAK..
hhuhhuh


ampa suma mmg da best salah dan silap yang aku wat aku mnx ampun dari hjung rambut ke hjung kaki...knangan ngn ampa suma mmg aku x pnah lpa...sedetik pn x pnah... n 10Q 4 being wonderful fren dalam hidup aku...hidup aku x kan ceria klu tanpa ampa...yg pasti aku cyung ampa....


1 comment: